Tema: Re: Ar teisingas sienos apildymas is patalpos vidaus putoplastupapildomaidedantaliuminiofolga
Autorius: R
Data: 2011-10-21 20:53:39
Tiek Remmers IQ-Therm, tiek Ytong Multipor „žaidžia“ su drėgmė, t.y.
rasos taškas atsiduria ant lauko sienos iš vidinės pusės ir šiltinimo
medžiaga tą drėgmę turi pasiimti bei grąžinti atgal į patalpą. Jei
gamintojai duoda garantijas, kodėl gi nepamokėjus daugiau (bet ne 10x
daugiau!), kitu atveju bijočiau padaryti klaidų.

Jei pas tave ant sienos šerkšnas tik dėl šalčio tilto (t.y. drėgmė
atsiranda ne iš lauko, kaimynų ar pan.), ramiai klijuok putplastį,
atidžiai tvirtink plėvelę ir suk gipsą, ir viskas bus gerai. Putplasčio
gali būti kiek nori, svarbu teisingai uždėti plėvelę. Oro tarpų
nereikia. Jei nori kažkiek brangiau ir gudriau, dėk ne polietileno
plėvelę, o bandyk gauti ką nors panašaus į „pro clima intello“. Per
polietileno plėvelę drėgmė neturės šansų išdžiūti (čia ir sako „siena
nekvėpuoja“), o per „pro clima intello“ vasarą atseit džiūna [vokiečiai
naudoja! :)].

Šiaip iš aprašymo susidarė slogus tos akytbetonio sienos įspūdis.
Tikiuosi ten nepradės švilpt vėjai...

http://www.proclima.com/co/LT/lt/pro_clima_lt.html