Tema: Re: Ar teisingas sienos apildymas is patalpos vidaus putoplastu papildomai dedant aliuminio folga
Autorius: dz
Data: 2011-10-21 15:14:48
cia gera technologija, biski salciau nei su puta ir dirbt sunkiau, bet uztat
siena lieka plius minus kieta, kaina nedraugiska

"GIJO"  wrote in message news:j7rmjb$ef7$1@trimpas.omnitel.net...

Ka tik kalbejau su naturaliu medziagu "multipor",platintoju taip pat
vokieciu atstovu , ir jis siule atkreipti demesi i jo siuloma technologija
,kuri panasi i Remmers, taciau yra daroma is naturalios medziagos lengvomis
plokstemis, kaina 1-am  kv.m gaunasi apie 80LT
Radau  ju nuoroda, taip kad geriau bus ten paziureti:
http://ytong.lt/pages/ytong-multipor/buto-apsiltinimas-is-vidaus-su-ytong-multipor.php