Tema: Re: Ar teisingas sienos apildymas is patalpos vidaus putoplastu papildomai dedant aliuminio folga
Autorius: GIJO
Data: 2011-10-19 09:19:31
Dėl to kad frezuotas PP geriau suprantu ir sutinku, tokio mačiau 5m storio,
tačiau dėl rasos taško pasislinkimo  storinti  2-ms sluoksniais daugiau kaip
50 mm nepatariama, bent taip esu skaitęs.
Atkreipiau dėmesį į Sigito pastebėjimą,kad dedant gipso plokštes
rekomenduotina jas atitraukti  2cm nuo putplasčio, ta mintis tinka.