Tema: Re: Ar teisingas sienos apildymas is patalpos vidaus putoplastupapildomaidedantaliuminiofolga
Autorius: R
Data: 2011-10-20 13:11:10
Pas tave su dydžiais keista: siena 3,4m storio, o frezuota putplastį
matei 5m storio :)

Kaip pastebėjo ejs, dėdamas plėvelę sudarai garų barjerą, todėl
perslinkdamas putplastį gali nebijoti dėl rasos taško. Kaip geriau
nežinau, aišku tik tiek, kad putplasčio sujungimai - silpna vieta. Kai
pas mane klijavo iš vidaus, nespėjau sužiūrėti ir dabar nežinau, ar
normaliai užpurškė sujungimus, ar tik paviršių... Kitą kartą gal reikės
bandyti pačiam: klijuoti 7cm putplasčio, įleisti tašelius, užvilkti
plėvelę ir sukti gipsą. O kaip žadi tvirtinti tašelius?

Plėvelę geriau dėti ten, kur dedant gausis mažiau skylių. Dėl oro tarpo,
jis šilumos ar rasos taško atžvilgiu nieko gero neduos, bet jei jį
darant gausis mažiau skylių plėvelėje - bus geriau. Sigitas9 kaip tik ir
kalbėjo apie oro tarpą su aliuminiu, mat aliuminyje skylės yra
pavojingiau negu polietileno plėvelėje (aliuminis visiškai nelaidus
vandens garams, tuo tarpu plėvelė tik dalinai).

Kiek supratau, tavo konstrukcija tokia:
http://www.u-value.net/berechnung/u-wert-rechner/index.php?cid=10000NEW&params=&d0=1.25&mid0=65&d1=2&mid1=86&d2=0.02&mid2=7&d3=5&mid3=15&d4=34&mid4=53&bt=0&T_i=20&RH_i=50&T_e=-10&RH_e=80&outside=0
„Luftschicht (ruhend)“ reiškia nejudančio oro sluoksnį, tik jei gipse
pridėsi rozečių, tai vargiai jis bus nejudantis...