Tema: Re: Ar teisingas sienos apildymas is patalpos vidaus putoplastu papildomai dedant aliuminio folga
Autorius: GIJO
Data: 2011-10-20 20:33:55
Atsakau,kad nesu tokių šiltinimų šalininkas, jei namo bendrija nesiožiuotų
daryčiau normalų apšiltinimą iš lauko ir norėčiau dėti kokius 200mm
putplasčio per viso namo sienas, tačiau kai eilę metų kambaryje už minkšto
kampo sofos susidaro ant sienos šerkšnas-užkniso ir todėl aukoju buto sienų
remontą,šiuo atveju iš 4-rių vienos, taip pat grindų ploto dalį (030kv m)
tik kad nereiktų žiūrint televizorių šalti.
Oro tarpas ,tikiuosi,kad padės išvengti pelėsio, gal naivu,bet
bandysiu.Žiūrint kitaip ,tai oro tarpe  nejudantis oras turėtų kelti
džiugesį pelėsio sporoms suktis kadriliu iki pajuodavimo.Man šis
apšiltinimas tai pirmas bandymas, gal pavyks išlošti.
Dėti dar papildomus 2cm putplasčio nenoriu dėl rasos taško pasislinkimo į
vidų, kažkas forume senokai rašė,kad 5 cm yra optimaliausia.Tokie
pamastymai.