Tema: Re: Ar teisingas sienos apildymas is patalpos vidaus putoplastu papildomai dedant aliuminio folga
Autorius: GIJO
Data: 2011-10-20 14:28:03
Kas liečia tašelius ,tai imsiu  lovelius skirtus laidų praklojimui (38mm
pločio, 20 mm aukščio), tik tvirtindamas gipso plokštes gręšiu per lovelį į
lauko sieną ir ten įstūmęs plastmasinį kaištelį prisuksiu .
Gausis vienu sukimu bus priveržiama gipso plokštė,lovelis.
Tašelis bus pritrauktas priveržiant, atskiro jų tvirtinimo nedarysiu,
kadangi jo paskirtis sudaruti oro tarpą.