Tema: Re: Turto draudimas - ka rinktis?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-10-07 08:45:14
Ta patirtis gerai iki pirmo rimtesnio ivykio.

"AurimasB"  wrote in message news:j6m208$2u7$1@trimpas.omnitel.net...

mano patirtis sako, kad geriausia turbūt draustis pervedant atitinkamas suma
sau i sąskaitą, arba atitinkamai už draudimo pinigus įsirengiant geresne
signalizaciją, pasisamdant apsauga, isirengiant gesinimo sistema ir pan. :)
nu nebet yra noras po teismus tamytis su draudimo kompanijom..