Tema: Re: danga virtuveje
Autorius: eimaz
Data: 2011-10-06 23:41:40
na čia ne sau. man ir plytelės su šildomom grindim tinka :)
tiesiog vienas PC konsultantų paaiškino, kad virtuvėje jei dėti, tai tik
33-34 klasės, nes 32 prasitrins. tai todėl ir užklausiau čia, galvojau gal
kas naudoja ir turi patirties?
bet jei sakai, kad laminatas už kamšti atsparesnis, tuomet manau drąsiai
galima dėti laminatą.

"Dainiushas"  wrote in message news:j6l1mr$6td$4@trimpas.omnitel.net...

nu jei laminatą žadi pratrint, tai kamštis tuo labiau trinsis :)

Pas mane kamštis, per du metus apart kelių duobelių nuo kritusių indų,
viskas OK. Džiugina tuo, kad šiltas ir smagus vaikščiot