Tema: Re: Ar realu?
Autorius: new
Data: 2009-04-09 15:36:01
pesimistinis variantas tavo.

statant nama projektas yra privalomas, yra ne ka mazesne tikimybe kad tavo
isgirti statybininkai dali armaturos kaimynui parduos ar cemento tinges
maisa nauja atsinesti...

pagal projekta statai ir nesuki kiausu.

jau anksciau gyriausi, dar pasigirsiu:

dirbau ir iki siol dirbu normaliam darbe, bet tuo tarpu:

pamatas kainavo 5klt medziagos, su tevuku darbo 2 men abiem dirbant kitur.

fasadas iki dekoro - 3 men - zmona pavydejo saules idegio :)

stogas 4 men ziema, brrr kaip sunku buvo...

saramos, pamatai pertvarai, kanalizacija, elektra ~1 men.

glaistymas dazymas - 3 men ir iki siol, jau i pabaiga - 4men(viso ~550kv) -
savo kokybe vertinu 6 balais, bet man uztenka.

liks laminuotas grindis,duris susidet - 2 sav, ir dar 2sav santehnika
susimontuot, rozetes susisukt, sviestuvus ir tt...

o likusi vasara - zole, laistymo sistema, terasa, tvoros upgreidas.. manau
kad spesiu iki rudens normaliai susitvarkyt.

darbu be sudeliavimu, iki isnaktu daznai. Per du metus galima tikrai
pasistatyt nama, be muro darbu.