Tema: Re: Ar realu?
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-04-09 13:49:52
> Na gi padiskutuokime ar tai realu?
> http://www.ve.lt/?data=2009-03-14&rub=1207832671&id=1236870652
>
> Sakykim rankos ne kreivos, meti visus darbus ir pradedi statyti namą.
> Pinigus tuo tarpu uždirba antra pusė.... Kaip manot - utopija?

Toki namuka http://www.biteplius.lt/lt/2content.diary_view_my/1947272-=(2005293484 realu pasistayti uz 100,000. Problema yra su statybu leidimu. Per daug parazitu apskrete. Kad sutvarkyti zemes ir statybos dokumentus gali neuztekti ir 100,000.

As statausi ir samdau tik tiems darbams uz kuriuos mokami centai. Pavyzdziui neketinau pats muryti sienas net tuo metu kai kainavo po 150lt/m3. Siandien murija po 50lt/m3. Mano name tera 55m3 ir uz tiek murininkams sumokesiu maziau kaip 3,000 litu. Sienas taip pat tinkuoja papigiai. Nezadu tasytis su gegnemis, bet cerpea susidesiu pats. Visu pirma, kad darbininkais nepasitikiu. Cerpes pasirinkau todel, kad tai pigiausia ir geriausia stogo danga. Kainuoja tik 22lt/m2.

Man 180m2 pamatai kainavo nepilnus 20,000 su pozeminiais vedinimo kanalais.
http://www.biteplius.lt/lt/2content.diary_view_my/1964397-=(426677447

Darbai ne viskas. Kita savaite klosiu 200m kanalizacijos. 6m ilgio vamzdziai senukuose kainuoja po 146 litus. Padariau internetu apklausa ir jau turiu pasiulyma po 76 litus. Jau 2,000 i kisene. Pagal samata tokia kanalizacija kainuoja apie 40,000. Samdysiu 3 dienom racioka uz 1,000 litu. 2 grioviu kasejus po 100 litu dienai (siandien tai labai daug), kad pakaitom transeja lygintu ir turesiu kanalizacija uz 3,000 litu. Suliniai ir d2000 issemimo duobes kainuos dar 3,000 litu. Kokie 15,000 bus kiseneje per 3 dienas.
Galejau kanalizacijos per visa sklypa nekloti, bet tiketina, kad pwe 5-10 metu priartes miesto kanalizacijos tinklai; kaimynai irgi nores pasijunti ir tuos pacius 200 metru "parduosiu" kaip tai padariau su elektros tinklais ir vandentiekiu. Dabartiniu metu esu sukes i pamatus tiek kiek vienas is kaimynu jau man sumokejo prie vandentiekio ir elektros pasijungimo.

Sia vasara planuoju tik keramines sienas ir cerpini stoga. Ketinu tam sukisti 50,000.