Tema: Re: Ar realu?
Autorius: Makintoshas
Data: 2009-04-09 14:22:21
reiktu atsakyti i kelis pagrindinius klausimus: koki darba dirbi, kad
gali ji imt ir mest 2-3 metams (skaiciuojant kad tas zmogelis is
straipsniu vien pamatam duobes rause 3 menesius). kitas klausimas, kiek
kainuoja tavo darbo val. Kitaip sakant, kiek padarai per ta valanda
piniginiu vienetu - su galva, su rankom. gal dirbdamas savo darbe ir
samdydamas statybininkus siandienos kainomis, islosi daugiau nei
lipdydamas ta nama pats tuos pora metu.
as esu uz tai, kad deze pastatytu profai, o viduje gali pasikrapstyti ir
pats. Internetas nera visagalis, visgi, as tikiu profesionalumu ir idirbiu.