Tema: Re: Ar realu?
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-04-09 14:45:03
> Tik kiek suprantu statydamas dar ir dirbi kazkokį oficialų darbą?

Buvau atleistas is ankstesnio darbo su kompensacija uz kuria zadu pasistatyti dezute. Po atleidimo zmonai buvau uzsimines, kad eiciau padirbeti i statybas tai isdurnino ir dabar dirbu projektavime. Tikejausi, kad dabartinis darbdavys atleis is darbo ir vasara turesiu laiko pats dirbti su bedarbio pasalpa gryname ore. Kadangi neatleido tai samdysiu murininkus, o cerpiu dangai kaip nors per mokamas ir nemokamas atostogas prasisuksiu. Grynas oras tik i sveikata - teks atideti ateiciai.