Tema: Re: Ar realu?
Autorius: Gedas B
Data: 2009-04-09 15:18:28
Vava. Labai teisingai pastebeta - atsakingus konstrukcinius darbus nuo kuriu
priklauso pastato stabilumas ir galbut gyventoju gyvybe turi projektuoti ir
kurti profesionalai arba bent zmones suprantantys ka daro ir turintys
patirties tame...
Ta prasme turejau toki atveji kai zmogelis perdanga pats sau liejo - jam
pasake, dedi armaturini tinkla ir lieji betona... Jis net nezino kas ta
armatura o va tinkla jis suprato kaip metalines tvoros tinkla... tai sudejo
"tinkla" ir uzbetonavo - kai nueme klojinius viskas ir sukrito i vidu. tai
dar cia geras variantas, o jeigu butu sukrite kai grindis irengines ar
baldus susines arba kai ikurtuves su sveciais sves ir soks....

Todel yra rimti darbai kur reikia zinoti kaip kur armuoti, kur tempiami
sluoksniai, kiek reikia deti tos armaturos... As suprantu kad bet kas gali
nama pastatyti ir parduoti ir stoves tas namas 100 metu, bet jeigu pats sau
statai tai tikrai yra ka reikia butinai zinoti kad ramiai miegot...

Todel visos nesancios kontrukcijos turi buti labai rimtai daromos ir
projektuojamos. Yra zmoniu kurie perdengimo plokstes atremia per viduri ir
kai jos suskyla piktinasi GBK gamykloje kad broka pardave...

Mano kontruktorius gelzbetonini perdengima suprojektavo taip kad butu
sugriuves cia pat, tai gerai kad as zinau kaip tas veikia, tai kai
pasidalinau abejonemis tai zmogelis dekojo man, nes pats nepagalvojo tokio
varianto...

Siaip rimta statyba yra rimtas mokslas ir zmones ilgai mokosi kol sugeba
gerai ir saugiai suprojektuoti ir pastatyti. Aisku nuosavas 2 aukstu namukas
yra niekas ir zmones statosi turedami keliu klasiu issilavinima, bet tikria
reikia daug zinoti. As net turedamas statybninko inzinieriaus magistro
issilavinima prisidariau kliurku tai kad dar turiu kur tobuleti.

Beje ir newsgrupo patarimais negalima jokiais budais pasitiketi, nes zmones
su klaidingais isitikinimais (tipo girdejau/maciau/man sake/ pats taip
darau) tokiu veju rekomenduoja kad net baisu skaityti...

O seip: jeigu nori, gali, turi kantrybes... tai pirmyn... vargsi, nusibos,
prakeiksi viska ir galbut igyta patirtis taps nereikalinga likusiame
gyvenime...:)