Tema: Re: Suskystintos dujos ar granulinis?
Autorius: 2ju
Data: 2011-09-05 13:41:47
imho dyzelis patogiau nei su dujom zaist ir aptarnavimus dar kasmet daryt. musu situacija ir faktai:

15cm apsiltintas senas 140kv. murinukas, per metus sildymas (1a. grindinis, 2a. radijatoriai) + 300 litru boilery vandens ruosimas isejo ~1300 litru saliarkos.

namuose palaikoma ~18 laipsniu.

--

gnt  2011.09.03 12:56:36 sako:

-"suskystintos dujos gaunasi nerealiai brangiai, domejausi pernai, dyzeliu gaunasi ciut tik brangiau, bet ivertinus kiek kainuotu tas duju suskystintu irengimas, tada jau geriau dyzelis. bet siaip dyzelis labai brangu.
-"
-""Obuolys" <justin@artinjection.net> wrote in message news:j3qsdv$31r$1@trimpas.omnitel.net...
-"-"Sveiki,
-"-"
-"-"esu apsisprendimo kryzkeleje :) rinktis granulini sildyma (katilai mane  dominantys apie 12000) ar suskystintomis dujomis (4-5 kubu bunkeris,  katilas, darbas ir kt. turiu pasiulyma uz apie 20000)
-"-"Esu domejesis anksciau tik granuliniais, geoterminiu. apie juos daug  zinau. bet apie sildyma suskystintomis dujomis kazkaip ne.. Pas mus  kadangi paprastos dujos neprieina, viliotu toks reikalas. butu visiska jau  automatika kurenimo, jokiu abonentiniu mokesciu ir pan. nes dabar vien  dasivest tas dujas kokia 20K kainuotu.. o kur dar katilas, pridavimai  ivedimai.. zodziu. buvo granulinis jau vos ne garantuotai. bet kai  suzinojau apie suskystintu duju alternatyva susiveliau juodai :))
"