Tema: Re: Suskystintos dujos ar granulinis?
Autorius: Ekovila
Data: 2011-09-04 10:03:53
cia toks senas senas news'u mitas beje nieko nepatvirtintas, matyt
lygina kaina jei balionus pildyt degalineje ir veziot
is suskistintu duju pagamita siluma yra pigi -
http://www.sildymas.lt/index.php?id=2011 - tik lenteleje neteisingos
kainos - suskystintos dujos sildymui yra pigesnes,
jei nevertint talpos kainos, tai pernai 1KW silumos kaina buvo vienoda
su gamtinem arba net mazesne jei dujos buvo pirktos vasara.
apie dyzeli - pigus irengimas jei backa su soliara pastatysi garaze ir
kibirais pilstysi, irengt zmoniska sistema su normalia talpa irgi
kainuoja, katilas dyzeliui nera pigesnis ir t.t. o kur dar kuro kaina