Tema: Re: Suskystintos dujos ar granulinis?
Autorius: gnt
Data: 2011-09-04 22:06:41
klysti, kainuoja brangiai suskystintomsi dujomis. sakau domejausi pernai.
ten siaip matuojasi ne litrais, o tonomis dujos. tikejausi, kad gal pigiai,
bet gaunasi tikrai brangiai, nebent siemet labai pasikeite nuo pernai
kazkas. dar ten reikalu ta talpa kieme pastatyti, atstumai nuo pastato
berods 15 metru, kas metai ten berods apziura reikia samdyti kuri kainuoja
vel brangiai...