Tema: Re: Suskystintos dujos ar granulinis?
Autorius: uzbalis
Data: 2011-09-05 09:04:15
pigu buvo priesh 3-4 metus kai dujos uzh kuba atsieidavo po 2.5-3 lt. Dabar
vienas kubas asteina 6.5 (priesh savaite pyle Deguva). 130 m2 namui reikia
apie 550-600 m3 metams. tai ir vetink brangu ar ne. Dar reik nepamirsht
bachku patikru, technines priezhiuros ir t.t. musu 5 namu rajoneli tik du
liko su dujom kiti perejo prie KKK.