Tema: Re: Suskystintos dujos ar granulinis?
Autorius: Obuolys
Data: 2011-09-03 10:50:03
Man kadangi liko menuo iki apsisprendimo tai darosi vis sunkiau :)
ziuriu kazka is www.paltaja.lt ir sita vat
http://www.kostrzewa.com.pl/lt/katilo-apra-ymas-8173.html

ko man norisi, kad butu pilnai automatizuotas. ketaus degiklis butu.
vandens pasildymas vasara nelabai aktualus, nes manau efektyviau
sildytis elektriniu boileriu arba nuo saules bateriju.