Tema: Re: Projekte numatytas centrinis vandentiekis?
Autorius: eimaz
Data: 2011-08-15 00:11:59
žmogui atvažiavusiam išsiurbti šūdų, turi rūpėti ar tavo šulinys su dugnu ar
ne? neišsiurbs tiesiog iki galo, kai jau pradės smėlis siurbtis ir tiek. o
kad tavo kaimynas rankutėmis siurbė, tai vat tokiems per rankas pakapot
neblogai ir reikėtų už tokių šulinių įsirengimą ir plius dar išpompavimą
viso "gėrio" lauk.

"Vidas Makauskas"  wrote in message news:j27uhl$knt$1@trimpas.omnitel.net...

Jeigu yra miesto kanalizacija, statom 2 skaitliukai - laistymui ir
kanalizacijai. As vandeni nuo stogo ir is vonios/duso/praustuvo nuvedu i
lietaus kanalizacija-sulinius be dugnu (su persipylimu i kanalizacija), o
kanalizacija/skalbima/virtuve i kanalizacija, kuri baigiasi 4 m gylio dumblo
sesdintuvu su isbetonuotu dugnu po kurio, pavalyta,  patenkama i
rezervuara/sesdintuva ir toliau i sekanti rezervuara sesdintuva. Is
pastarjo, jeigu kada reiks gyvenime, dar numatyti drenazo isvedimas. Jau 2
metai kaip pirmajame sesdintuve apsemtas dugnas nuotekomis is sunaus namo ir
dar ne karto isvezti nereikejo. Taigi pas mane numatyta antro skaitliuko
pastatymo vieta laistymui ir, jeigu gautusi oficialiai, nuo jo butu pajungta
vonios/dusai/praustuvai.

Del dugno nebetonavimo turiu savo nuomone. Dugna betonuoti reikia, nes
nuotekos vistiek susigers per nesandarumus. Jeigu uzsikims tai galesi
issiurbti ir vel viskas veiks. Ar siurbia sulinius, jeigu sulinio dugnas
neisbetonuotas? Jeigu pasiteisins tai ir lietaus kanalizacijos suliniu
dugnus uzbetonuosiiu, kad liktu laistymui, o perteklius nutekes i
kanalizacija. Kaimynas, maciau, po 2 metu dziaugsmo, rankytemis visa
kanalizacija i lauka is tokio sulinio pyle...