Tema: Re: Projekte numatytas centrinis vandentiekis?
Autorius: eimaz
Data: 2011-08-12 17:50:24
pas mane miesto vanduo be jokių filtrų. galiu duot ką nors nukirst, kad tavo
vanduo bus tikrai ne geresnis ir beveik garantuoju, kad prastesnis už mano.
apie paviršinius gręžinius nesu girdėjęs, bet pvz Tarandėje normalus vanduo
prasideda ~50m gylyje, tad nežinau ką veiktum su vadinamu paviršiniu
gręžiniu. gal lietaus vandenį ir surinktum.

"miegapele"  wrote in message news:j2389h$hml$1@trimpas.omnitel.net...

blin stovi namie pora greziniu pavirsiniam vandenui. vienas geremam kitas
laistymui kanalizacija valdiska. grezinio kaina apie 1000 lituku. vanduo
tirtas pries pora metu ir dabar. atsakymas : ouikus vanduo. daug kartu
geresnis uz vandentiekio. filtras siulinis vienas kad smelio nepritrauktu.
ir tu man papasakok is kur ta fantastiska kaina.