Tema: Re: Projekte numatytas centrinis vandentiekis?
Autorius: Vytautas
Data: 2011-08-13 04:35:06
kokybe puiki, tik kalkiu daug. geras pasakymas. as pasakyciau kad kokybe
hujova  jei kalkiu daug. ypac tai atsiliepia ciaupams, ir kitai
santechnikai.
mano atveju grezinys ant 4 namu, kaina ~5000 lt, kubas iki 1 lt,
kanalizacija vietinene su valymo irenginiu, kas 3 metai ~150 lt dumblo
isvezimas, vanduo metams ~ 100 lt. daugiausiai sunaudojau filtrai
prasiplovimui, bet is esmes mane labai dziugina - i arbatinuka pilu tiesiai
is krano ir pora metu nesimato ne maziausio kaliu sluoksnuo ant kaitinimo
elemento.