Tema: Re: Projekte numatytas centrinis vandentiekis?
Autorius: eimaz
Data: 2011-08-12 12:28:33
7 sklypams jau tikrai ne 15k lt kainuos. aišku dar nuo gylio priklausys.
aš vasara savo 10a. sklypui laistymui gal sunaudoju 15-20m3 su vejos ir
daržo laistymu per mėnesį. tai po 1,95Lt ne tokia ir baisi suma atrodo. šią
vasarą kai tokie lietūs buvo, manau ir dar mažiau, nes veją tik kelis kartus
laisčiau.

"Rimgailius"  wrote in message news:j22hng$jtv$1@trimpas.omnitel.net...

Tai cia ir esme, kad kai pirkom sklypa - viskas jau buvo surasyta ir be musu
:) Esme ta, kad tinklai ten numatyti, bet kada jie ten bus - tai taip ir
neaisku :) Ten berods 7 ar 8 sklypai suformuoti, taip, kad tas 15Klt ant
visu netoks jau ir baugus butu, - svarbu leistu, nes daug vandens reikes ne
prausimuisi ar valgio gaminimui, o sklypo laistymui ir pan, nes plotai >15a,
neprilaistysi is ciaupo :)