Tema: Re: Projekte numatytas centrinis vandentiekis?
Autorius: MS
Data: 2011-08-12 11:20:42
man leido. Tik ne vandeniui, o nuotekoms. Nors iš pradžių liepė darytis projektą ir pasijunginėti prie miesto kanalizacijos. Atstumas yra ~150m.

Šaip yra nemažai rajonų kur miesto tinklai suprojektuoti, tik kada bus neaišku. Juk nerealu, kad kažkas vienas imtūsi tiesti savo jėgomis magistralinius vandentiekius ir nuotekas iki savo sklypo.