Tema: Re: Projekte numatytas centrinis vandentiekis?
Autorius: bzik
Data: 2011-08-12 13:40:33
ok, po pabrangimo per metus gausis ~1000 Lt vanduo su nuotekomis (ne kiekviena menesi bus 15-20m3).
Dabar paskaiciuok kiek kainuos grezinys, siurblys, greiciausiai filtrai. Visa tai tures ekploatacines islaidas ir kazkada kazka reiks pakeist nauju. Plius mokesi tinklams uz nuotekas.
Kiek metu reiks, kad grezinio pinigai atsipirktu?