Tema: Re: Orientacine projektavimo kaina.
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2011-08-05 08:16:45
> Save gerbiantis architektas nepasirasys ant tikrai prastos vizijos nes
> tai bus nemaza antireklama jam paciam.. Kaiptik ta tema vakar kalbejau
> su pazystamu architektu rode kelis vizijos eskizus ir galutini varianta
> kuris nekiek neprimena eskizo. PS pradinis variantas buvo amerikoniska
> "barn" tipo ferma :D

Apie ka kalba? Apie unikalius projektus ar vienbucius namukus? As
architektui padaviau planus ir paprasiau apiforminti projekta. Ka jis
ten pripaise man visiskai neidomu. Staciau taip, kad islaikyti statybos
leidime irasytus turinius rodiklius. Maza to tai dar svetaine padidinau
garazo saskaita, o garazas bus kaip priestatas. Pavasari vistiek kviesiu
architektu konsiliuma i "ikurtuves" ir aiskinsiuos kaip apredyti nama.
Taigi architektas gali rasytis nors ant tvoros, o tu savo remuose statai
kaip nori.