Tema: Re: Orientacine projektavimo kaina.
Autorius: antresolka
Data: 2011-08-04 19:33:07
vajezau meninykus izeide... Darydamas brangiausia pirkini gyvenime as
noriu gyventi tokiam name, kokiame as svajoju gyventi, kuri as ilga
laika planavau galvoje, kuri piesdavau pries uzmigdamas, diskutuodamas
su zmona pries uzmiegant gal taip o gal taip, o ne rinktis is kartotiniu
tipiniu ar tenkinti architekto nuotaikas.
Savo name as trinsiu sienas ir uzpakali kiekviena diena ir nakti, ir jis
arba kasdien dziugins mane arba tik patenkins vienadienes architekto
uzgaidas.

Nesakau kad negali buti tarpusavio supratimo ir architekto inaso is
gerosios puses, ar pastabas apie ka tu visai pats nepagalvotum ir as ne
pries architektus aplamai - kas neturi fantazijos/nezino ko nori, ar
pastatas turi atitikti kazkokius stiliaus reikalavimus tai valio. Bet
yra atveju kai paprastiem namukam uztenka ir techinio projektuotojo.

Nes kartai po architekto nagu is jaukaus namo gaunasi "isskirtines"
sporto sales su stikline siena ir apkaltos kokiu nors egzotiniu medziu.