Tema: Re: Orientacine projektavimo kaina.
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2011-08-04 07:55:14
> Vienam bendram pokalbyje uzsakovas klausia del spalvu pasirinkimo,
> architektas jam rodo 2 spalvas, sako sita arba sita.
> Anas kazka metosi, sako lyg kitos spalvos noretu. Tada architektas sako,
> rinkis pats tada, sako as tau parodziau kas tinka, nx is vis
> mane samdai.

Sutinku su viena salyga. Jeigu ta architekta pazisti 10 metu ir jusu
pasauleziura sutampa. Jeigu si salyga neispildoma tuomet jau prasideda
loterija. Man tai yra nepriimtina.

> Su tais grandais reik turet placia pinigine ir nuryt savo ambicijas.

Imkime, pavyzdziui, antina, kuris savame rate pripazistamas kaip
sektinas lyderis. Nei vieno jo suprojektuoto namo nestatyciau. Todel,
mano asmeniniu poziuriu, jis nera vertas daugiau 5,000.