Tema: Re: Orientacine projektavimo kaina.
Autorius: T:\)
Data: 2011-08-04 18:17:11
matai prasta, grazu/negrazu cia yra labai subjektyvu.
Todel tas nepasirasys, yra realybeje neradau bendramincio architekto.
Pvz kad ir kauno stiklainis vieniem baisu, kitiems grazu. Tiek zmonem tiek patiems architektamas. Arba kauno arena, vieni giria, kiti peikia. Ar vilniuje projektuojami muziejiai vienam sedfras, kitam betonins dulkiu siurblys. Vienas pasirasys, kitas pasius nx.

O kas pradinis eskizas skiriasi, nuo galutinio tai gerai. Susedu dviem galvom, kurios generuoja idejas ta pacia linkme naturalu, kad pradiniai variantai pasikeicia. Bet pasikartosiu, tai jau buna is esmes bendras darbas.

T:)