Tema: Re: Orientacine projektavimo kaina.
Autorius: Ash
Data: 2011-08-04 12:53:19
Audėjaitis prieš 5 metus man pasirodė dar sugebantis klausytis norų...
Gal nelabai Grand? :)

"trint"  wrote in message news:j1c3cq$se7$1@trimpas.omnitel.net...

Is tokiu zinomesniu

Kancas, pats realiai projektuoja tik super duper objektus, priziuri ka
projektuoja biuras. Gali kreiptis i dukra Guste, kontaktus rasi ju saite
Natkevicius, tas pats variantas. Biure yra tikrai gabiu ir zinanciu savo
darba.
Audejaitis, nzn ar pats ka daro, bendraujam su sunum Augustu, generuoja
geras idejas.
Budrys (dbstudija) kiek suprantu dirba ir pats, tenka sutikti objektuose.

Giedriau, neaisku ko tu nori, bet tokiu architektu turesi beveik "aklai"
klausyti, isijausti i ju idejas.
Vienam bendram pokalbyje uzsakovas klausia del spalvu pasirinkimo,
architektas jam rodo 2 spalvas, sako sita arba sita.
Anas kazka metosi, sako lyg kitos spalvos noretu. Tada architektas sako,
rinkis pats tada, sako as tau parodziau kas tinka, nx is vis
mane samdai.
Su tais grandais reik turet placia pinigine ir nuryt savo ambicijas.