Tema: Re: kondicionieriai - Mitsubishi vs....
Autorius: someone
Data: 2011-07-29 13:13:53
Man rimti meistrai sake, kad viena deze visada blogiau nei atskirai.
Nebent kaina auksciausio prio dalykas, kitais atvejais geriau atskirai.
Jei dar koks samsungas pigiakas su viena dezxe, tai is viso kosmaras -
pastaciau i auto, vienas kambarys jei pradeda sildyti (nes auto) kitame
jau nepasisaldysi.
Darbe 3 kambariai sukisti i viena deze, tai saldo normaliai tik kol kiti
du kambariai isjunge buna, o jei ijungia, prasideda magija, nes
kontroleris ir smegenys vienos