Tema: Re: kondicionieriai - Mitsubishi vs....
Autorius: mindis
Data: 2011-07-26 10:48:19
Na tai paklausk firmoj kuri abieju gamintoju kondikus parduoda, stato,
priziuri. Priziurintis meistreliai tikrai turetu zinot kas ten
viduriuose kitaip. Is kitos puses na suzinosi kad kompresoriai skirtingi
ir kas is to? tada klausinesi kuo jie skiriasi - gi abu ta pati daro ir
abu inverteriniai ir taip be galo ir be krasto. Juo labiau kad ne vien
atskiru detaliu kokybe visos sistemos kokybe lemia.