Tema: Re: kondicionieriai - Mitsubishi vs....
Autorius: ROOTS
Data: 2011-07-26 10:34:38
ai sorry, 5300 kainavo su darbais. Susimaisiau. Mes pirkom iki balandzio, o
balandi
sake pabrango irenginiai. Mitsu.
SCM40ZJ
SRK20ZJ 2vnt

p.s.

zmones kalba, kad labai nebloga kokybe ir kaina mazesne uz Mitsu yra Vivax.
Juos surinkineja Mitsu fabrike. Kiek tame tiesos nzn.

"Dainiushas"  wrote in message news:j0jl8n$2u1$1@trimpas.omnitel.net...

čia kurio gamintojo? 4k su montavimu? Kiek kW?