Tema: Re: kondicionieriai - Mitsubishi vs....
Autorius: eMeR
Data: 2011-07-26 20:31:31
Iš to ką žinau:

statant kanalinį, gaunasi jau nebe "kondicionierius", o alia "klimato
kontrolės sistema". NUsistatai temperatūrą kurią nori turėti ir viskas.
Atskirų patalpų temperatūra koreguojama sklendžių pagalba. Jos gali būt
paprasčiausios mechaninės reguliuojamos svirtele/virvute arba
elektromechaninės valdomos jungikliu ar net nuotolinio valdymo
pulteliu. Viskas priklauso nuo norų ir galimybių. Įmanoma papildomai
jungt daviklius-valdiklius, kurie pagal užduotą patalpos temperatūrą
valdo sklendę.
Mane tikino, kad dažniausiai kartą sureguliavus sklendes taip, jog
temperatūra kistų +/- vienodai visose patalpose, daugiau to daryti
nebereikia. Tiesiog keiti kondicionieriaus išpučiamo oro temperatūrą.

Paimama dažniausiai (bet nebūtinai - galima atvest iš kitur) iš ten,
kur stovi vidinis blokas. Galima papildomai pajungt paėmimą iš lauko ir
maišyt tam tikru santykiu su vidiniu. Tiesa - patalpų, į kurias oras
išpučiamas, durys neturi būt sandarios. T.y. arba tarpas apačioje (nėra
slenksčio), arba grotelės duryse.

Kas dėl šildymo, tai negaliu niekuo pagrįst savo nuomonės, bet aš
kažkodėl manau, jog rinkčiausi kelis mažesnio galingumo (ne
multisplitą) kiekvienai patalpai. Ekonomiškiau ko gero būtų.

R.