Tema: Re: kondicionieriai - Mitsubishi vs....
Autorius: vaikis
Data: 2011-07-26 13:46:01
O kaip sprendziamas temperatūros reguliavimas šiuo atvejų? Ir oro
"maišymasis" - orą juk paima iš vienos vietos o paduoda į kelias. Taip
pat sprendžiu ką daryt. Tik man svarbiausia yra šildymas. Dabar gavom
leidimą atsijungti nuo centralizuoto šildymo, tai sprendžiam ką
pasirinkti dujinį ar oras-oras.