Tema: Re: kondicionieriai - Mitsubishi vs....
Autorius: T:\)
Data: 2011-07-28 09:22:23
tai Pauliau pagrysk, kad ir ne faktais is kur tu trauki tokius teiginius, kad cop 4 bus kai temperaturu skirtumas vidus/laukas 1 laispnis ar, kad prie -5 cop bus 1 ir panasiai.
Negi taip sunku atsiversti gamintoju deklaracijas, kuriose nurodomi cop, o apacioje lenteles buna nurodyta prie kokiu salygu tokie cop'ai ismatuoti. Suprantu, kad siokios tokios sumaisties sukelia, kad skirtinigi gamintojai nurodo siek tiek kitokias temperaturas prie kuriu matuoja cop. Kiti gi aiskiai nenurodo koks cop bus prie max. numatytos dirbti zemos temperaturos (-15-20). Bet pasknisus info internete galima rasti ir tokios info.
Apie tuos kurie, nenurodo kokiomis salygomis jie ismatavo savo cop'a tai net siulyciau neziureti, nes tai tas pats kas sakyti, kad mano masina sunaudoja 100 gr benzino 100 km (tiesa vezama ant tralo).

T:)