Tema: Re: vienaaukstis vs dviaukstis namas
Autorius: Rimgailius
Data: 2011-05-11 08:41:32
imho man sitas klausimas jau seniai kirbejo galvoje. Isklausiau daugybes
nuomoniu ir atsiliepimu. Isvada daugmaz tokia - tie kur gyvena 2a ir
aukstesniuose namuose, dauguma dabar noretu gyvent 1a, ir atvirksciai, tie
kur 1a, lyg ir patenkinti, bet galvoja, kad nors palepe nesutrukdytu :).
Aisku vel gi viskas atsiremia i sklypo plota, dauguma statytusi 1a, jei butu
daug ploto. As asmeniskai nusprendziau statytis irgi 1a.