Tema: Re: vienaaukstis vs dviaukstis namas
Autorius: ozzy
Data: 2011-05-10 13:24:41
Ne visi sklypai tinkami didesniam vienaauksciam, pvz manasis nors ir
netli 20a bet uztatymas max 180kv o namo noretusi siektiek didesnio.
Zeme labai minksta, durpinga pamatai gali buti tik su poliais, tai
dideliam vieno auksto namui pamatai bei stogas turetu kainuot didziulius
pinigus...

Ppazystamas 240kv vieno auksto namui vien uz stoga supolo 60k lt...