Tema: Re: vienaaukstis vs dviaukstis namas
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2011-05-10 18:20:30
> Ppazystamas 240kv vieno auksto namui vien uz stoga supolo 60k lt...

Pas mane vienaaukstis. Ilgai galvojau kaip pasidaryti stoga, kad nesukisti
kryva pinigu. Taigi virs svetaines-virtuves pas mane palepe su elementariu
dvislaiciu stogu, o virs miegamyju sutapdintas stogas. Sutabtintas stogas
kainavo apie 3 kartus pigiau uz dvislaiti. Dar siek tiek pabrangs, nes ant
jo darysiu terasa. Uzlipimas lauko laiptais. Tokiu budu patenkama ir i
palepe. Palepe dariau, kad nedaryti rusio.