Tema: Re: vienaaukstis vs dviaukstis namas
Autorius: Night
Data: 2011-05-10 13:33:40
Norejom vieno auskto, netilpo i sklypa ble, nos sklypas didelis pakankamai, uzstatymo plotas ribotas del
duju slangos apsaugos zonos... Is privalumu tai matau laiptu nebuvimas, man asmeniskai gerokai
grazesnis, konstrukcijos poziuriu paprastesnis. Is trukumu - daugiau vietos uzima sklype, reikia daugiau
fantazijos deliojant patalpas - na kad ir pvz. atskiriant miegama zona nuo gyvenamos zonos. Asmeniskai
man, jei normaliai telpa i sklypa - vienaausktis. Jei liks po 3 metrus nuo namo sonu iki tvoros - tai nafig.