Tema: Re: fasado siltinimo plysiai
Autorius: Vaidas
Data: 2011-05-06 09:24:11
:) Oras pasižymi labai gerom termoizoliacinėm savybėm (man rodos tik
vakuumui nusileidžia), tačiau yra toks niuansas - oras turi nejudėti.
Kitaip sakant ne oras šilumos nuostolius lemia, o vėjas (moksliškiau -
konvekcija).

Tose polistirolo plokštėse oro yra manau >90%. Esmė tame, kad oras
uždarytas burbuliukuose ir konvekcija vyksta tik jų viduje ir galima
sakyti ji nevyksta. Dėl to oras gaunasi stovintis ir gerai sulaiko šilumą.

Kambary nuo radiatoriaus vyksta konvekcija ir kambarys įšyla.

P.S. Jei trolini - netrolink.

Vaidas