Tema: Re: fasado siltinimo plysiai
Autorius: S
Data: 2011-05-05 11:28:57
Taip, plysiu neturi buti, bet siuolaikiniai meistrai labai nenoriai
perdengia, be to toks darbas turetu kainuoti daugiau.
Pas mane kazkodel prase polistirolo be shpunto, dar nedejo, ziuresiu kaip
bus su plysiais. Siaip jie berods klijuoja sonus su putomis, tai matyt
plysiu nelieka, o spuntas irgi nevisada gerai, nes jis tampriai nevisada
sueina...