Tema: Re: fasado siltinimo plysiai
Autorius: Quicker
Data: 2011-05-04 16:16:51
O ką čia komentuoti? Kiek procentų bendro ploto sudaro plyšiai? Kokia
piniginė išraiška to ploto per šildymą procentaliai? Sumoj nu bus 5% ir
ką? Manai tiem šūdmeistriam rūpi? Už šildymą tai ne jie mokės. O
kaimynui gal gerai, kad apskritai bus šilčiau, gal tie meistrai darė už
kokią paslaugą barteriu su savom medžiagom :)