Tema: Re: fasado siltinimo plysiai
Autorius: Dikiz
Data: 2011-05-04 15:54:38
teko matyti kaip kaimynui dejo,gryna chaltura,dejo su "spuntu" polistirola
vertikaliai,spuntas saliai balkelio ir is 5cm,toje vietoje turbut tik 2.5cm
lieka,kai kur aptrupejes,apdauzytas,ar seip is likuciu sudeta su
belenkokiais tarpais ir netvarke tu tarpu nieko,pasizejau-baisu,bet jam
tiko.....ir taip visa nama su pagalbinem patalpom,paskiau lentelem uzdenge
plastikinem...
kaip toki dalyka pakomentuoti?