Tema: Re: fasado siltinimo plysiai
Autorius: AurimasB
Data: 2011-05-04 19:26:19
labai klysti, ten kur plyčiai šilumos srtautas bus kurkas didesnis, plyžiu vietose iš vidaus gali kauptis kondensatas, paskui pelėsis ir pan.. jau aple oro migracija tais tarpais nelakbant.

nzn ar  yra kokie reikalavimai tapams, jų neturi būt išvis, jei yra reikia tom spec putom  užpurkšt. jei dedama vienu sluoksniu dadama su spuntu,o jei 2sl viesnas kitą turi perdengt ne mažiau 1/3 plokštės.