Tema: Re: fasado siltinimo plysiai
Autorius: golfietis
Data: 2011-05-05 17:57:00
O tai kaip isivaizduoji kas yra polistirolas? Tiksliau kas izoliacinese
medziagose yra izoliatorius?

Izoliacine medziaga ir yra sudaryta is mazu burbuliuku, kuriuose uzdarytas
[dazniausiai] oras, PUR atveju pirmus kelis metus - pentanas. Paskui
pentanas issibezda ir lieka oras. Visa esme ir yra, kad oras izoliacineje
medziagoje negali judeti...

Jei plysiai nedideli, tai jokios esmines itakos termoizoliacijai jie
netures. Kitas reikalas - pinigai, uz kuriuos tu gauni paslauga, ir nori kad
ji butu padaryta kuo geriau...

golfietis