Tema: Re: Sildomos grindys +/-
Autorius: T:\)
Data: 2011-04-21 14:36:15
o tai tu jau egspertas.
Jei ka tai ta folga eina kaip ekranas daugiau nei kaip silumos paskirstytojas. Ir tavo sistema yra kai sudedmos plokstes su isfrezuotais grioveliais vamzdukui ir jau tiesiai ant ju virsaus klojama girndu danga (laminatas, parketas ir pan). Betonuojant siluma sekmingai paskirsto pats betonas. Ir betonuojant, galima tiesti po vamzdukais plevele su folga, bet kad nuo to tolygiau siluma pasiskirstys... Nu netikiu nors tu ka. Vistiek manau, kad virs vamzduko bus siltesne zona.

T:)