Tema: Re: Sildomos grindys +/-
Autorius: Polikarpas Matvejevicius
Data: 2011-04-20 12:34:19
Ne miegamuosiuose tai grindinis tikrai puiku.
Bet pvz. vaiku kabaryje, kur vaikai ir sedi, ir stovi, ir miega - ar imanoma
padoriai reguliuoti grindini sildyma, kad miegant butu vesiau? Turiu omeny
kad betono bus apie 6-7 cm, o ne 3-4 cm (greitai reguliuojasi, bet smagiai
jauciamos saltos zonos tarp vamzdziu). Pvz. mano 7-9 cm betono nesildant
pradeda jauciamai atvesti tik po 4-6 val. - tai arba vaikus vakare saldyti,
arba jie miegos pirteleje? Klausiu, nes dar man nevelu 2a issibetonuoti su
grindiniu.