Tema: Re: Sildomos grindys +/-
Autorius: MaRiUs
Data: 2011-04-20 14:12:45
pasidarai programuojama termostata kuris tarkim nuo 6 vakaro pradeda
atsaldinet patalpa iki kokiu 18, tai kaip tik atshala patalpa ant ejimo
miegot laiko. Ryte pradedi kelt (o gal ir ne) tris val pries keliantis,
arba manau pakanka pries griztant is mokyklos...

Aisku grindiniam geriau ne kontaktinius daviklius det (ON/off) o su PWM
- Pulse width modulation, kurie paskaiciuoja kaip greit kyla temp ir
uzdaro/atidaro grindu zieda intervalais, kurie priklauso nuo to kaip
greit kyla ar krenta temperatura....

MaRiUs
Kaunas