Tema: Re: Sildomos grindys +/-
Autorius: CodeC
Data: 2011-04-20 15:40:57
On 04/20/2011 03:30 PM, gnt wrote:
> mano atveju brangiau gausis radiatoriai, nes kaip sakai reikes konvektoriu.

tai kazko nesupratau. konvektorius lygtais deda ties langais ten kur yra
grindinis sildymas? nu kad salti 'uztvertu', nerasotu ir pan.
tu kaip supratau desi konvektorius vietoje radiatoriu ten kur vitrinos?
taip gaunasi, kad pigiausia isvis nedaryt vitrinu, tada galima apsieiti
isvis be konvektoriu..?