Tema: Re: Sildomos grindys +/-
Autorius: S
Data: 2011-04-20 16:39:34
Kainos prasme isirengti radiatorius pigiau, sildymo prasme su grindiniu
pigiau.
Padarius ir naudojant teisingai sildomas grindis - toks sildymo budas visais
atzvilgiais geriau uz radiatorius.
Jei yra maziu vaiku, o jie kaip taisykle daug laiko praleidzia ant grindu -
teisingas grindinis zymiai geriau uz radiatorius ir saltas grindis (tarkim
jei danga laminatas ar plyteles ir pan).
Dulkiu "kabejimas" tam tikrame aukstyje visiska nesamone.
Be to tai isprendziama - reikia netingeti grindis siurbti su dulkiu
siurbliu.

Dabar kas del imuniteto.
Tarkim, bazine salyga - namuose vaikstau su tapkemis.
Uzduotis - nustatyti kas geriau imunitetui - radiatoriai ar grindinis
sildymas.
Ar mano imunitetas "isleps" dvigubai (grindys+tapkes) ar kaip tik neisleps
nes tapkes izoliuos grindini sildyma?